Job 28 van 38


Report this listing

Solliciteren



Logistiek medewerker intern transport campus Sint-Jozef


Functie

Werkplek

In AZ Turnhout bieden we je de mogelijkheden van een groot ziekenhuis, gecombineerd met de gezelligheid van een kleinere organisatie. Door onze grootte kunnen we inzetten op verschillende specialisaties en voortdurend investeren in nieuwe technologieën en innovaties. Zo bieden we onze medewerkers talloze leerkansen en doorgroeimogelijkheden. Maar wat ons echt onderscheidt is onze warme, gemoedelijke sfeer. We vinden het belangrijk dat niet enkel patiënten maar ook medewerkers zich Gast voelen in ons Huis.
In 2026 beginnen we te bouwen aan ons ‘Gasthuis in het groen’: een gloednieuw ziekenhuis op campus Sint-Jozef waar we alle diensten van de huidige twee campussen samenbrengen.

Functie

  • Je wordt tewerkgesteld in de ploeg van het intern transport op campus Sint-Jozef, een team van 6 medewerkers, onder leiding van de verantwoordelijke magazijn.
  • Je staat in voor het afvoeren van allerlei soorten afval, inclusief vuil linnen.
  • Je zorgt voor orde en netheid op het containerpark en in en rond het ziekenhuis (ledigen van asbakken, vuilbakken, ….).
  • Je staat in voor de centrale waterbedeling, de bedeling van keukenproducten en de bedeling van magazijngoederen en linnen naar de verschillende afdelingen.
  • Je verzorgt het transport van goederen tussen de campussen.
  • Je werkt 50% in dagen van 4u (8u-12u/ 1 weekend op 6, zowel zaterdag als zondag 8u-12u).

Meer info?

Neem dan gerust contact op met Koen Rombouts, diensthoofd magazijn, tel. 014/ 40 67 01 of Sanne Vermeiren, verantwoordelijke magazijn, tel. 014/ 44 41 55.

Solliciteren

Solliciteren kan tem 14 april 2024 uitsluitend hier online. Gelieve zeker je CV en motivatiebrief toe te voegen aan je sollicitatie.

Jouw profiel

Profiel

  • Geen specifiek diploma vereist.
  • Je bent fysiek geschikt voor hef- en tilwerk.
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs B.
  • Je kan zowel zelfstandig als in een team werken.
  • Je bent flexibel en gemotiveerd.
  • Je werkt georganiseerd en bent sociaal, communicatief en stressbestendig.
  • Je staat open voor verandering en vernieuwing.
  • Je herkent jezelf in onze BIOS-waarden, die je kan terugvinden op onze website.
  • Pakjes, omslagen, bereide gerechten op of in het voertuig laden
  • Picken volgens de instructies van de ordervoorbereiding
    De pakketten, partijen, ... samenstellen
  • Het laden van goederen in het voertuig organiseren of controleren
  • Het traject bepalen volgens de eigenschappen van het voertuig, de lading en de leveringsprioriteiten
  • Producten of goederen ophalen, vervoeren en leveren
    De conformiteit van de goederen samen met de klant controleren
  • Voorraden opvolgen
    De ontvangst van de producten controleren
  • Afval verwijderen (huishoudelijk, industrieel)
    Vuilnisbakken en containers naar buiten brengen voor ophaling
  • Private buitenruimtes schoonmaken en onderhouden (groenzones, binnenplaatsen, ...)­­­

Aanbod

Wij bieden jou

  • Een halftijds vervangingscontract van 1 mei tem (uiterlijk) 31 december 2024, met eventuele kans op verlenging.
  • Een groot en regionaal ziekenhuis met kansen om te groeien, jouw loopbaan een persoonlijke toets te geven en ambities te realiseren.
  • Een aangename werksfeer en een uitdagende, professionele werkomgeving die openstaat voor eigen initiatief en creativiteit.
  • Een evenwichtig loonpakket aangevuld met tal van extralegale voordelen (o.a. maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, fiets- en/of kilometervergoeding) en een uitstekende verlofregeling.

Solliciteren